FÖR VI HAR TAGIT..

Tog mig i kragen och städa ur min bil samt tvättade den, Nödvändigt! Sanslöst vad man hittar saker man har saknat :)
Snart styr vi mot söder för att spendera lite stålar, bla. valpsaker o regnbyxor står på handelsnotan :P
Nu när man börjat jobba på djurskyddet och ser saken från en annan vinkel blir man alldeles galen när man får in djur som både är fina, hela, och tillomed kastrerade, MeN inte idmärkta, eller är dom det så finns det ingen ägare registrerad på detta idnummer. Kostar sammanlagt ca 500 kr. Kom igen nu folket!
Det är alldeles grönt ute och solen skiner. På Lördag gott folk är det exakt 1 år sen vi tog studenten. Känns som de va igår när man ser bilder på andra som är i full gång och förbereder sig inför den stora dagen. Kanske att poletten på riktigt faller ner att man själv är klar, när man får komma upp och se 'dom små tvåorna' jubla över att det är slut på skolan. För min del kanske inte poletten ska falla för långt med tanke på att jag sätter mig i skolbänker igen till hösten. Hua.
psst. 7 dagar kvar.


Datumet på kameran hände inte riktigt med.. 2009 känns lite bättre.

Ha en toppendag
FRÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0