Fräs funderar

Tycker nog allt att vardagen flyter på rätt bra. Inga konstigheter, mest funderingar och planeringar över framtiden. Hur ska jag klara pluggtiden på bästa sätt?, hur mycke måste jag jobba för att överleva ekonomiskt och hur mycke vågar jag jobba med tanke på att jag ska plugga också? Lär väl märkas, hoppas jag?.
Hade en total hunddag i tisdags, blev en skogstur med Sandra och hundarna, fick även finbesök av Sandras kusin med border collien Zorro, en mycket stilig kille tyckte Kiara. Äntligen hittade hon någon att leka med. Lycka! Plus att hon fick dra lite pulka även denna gång. Trots att de andra retades med henne höll hon tempo och kurs, duktig hund! Två väldigt trötta hundar nästan suckade när de insåg att de skulle packas in i bilen för en andra runda, blev en rask promenad i Bunketorp, mor med sällskap var också med.
Onsdagen blev å andra sidan en väldigt hundfattig dag. Besök på vårdcentralen på morgonen, jobba hela långa dagen för att så fort som möjligt ta sig hem till Märta som fyllt år, Grattis Märta! :D Hem till Oskar och krama på honom innan jag däckade totalt :) I morse vaknade jag av att väckarklockan skrämde livet ur mig. Dessutom alldeles för tidigt enligt min hjärna. Gäspade nog hundraelva gånger i minuten kändes det som. Enda sanna metoden är att bege sig ut, så det var bara att ta på sig kängorna och gå en promenad i skogen med de fyrbenta. Jobb väntade, jag kom att tänka på en mycket lustig sak på jobbet idag:
Vi har ett par skor som... jag vet inte hur ja ska förklara men de sticker ut från mängden iaf. Hälften av alla kunder som kommer in i butiken kommenterar dessa på att eller annat sätt. Antigen -WOW vad coola eller -HAHA va fula. Men de som har kommenterat de första har alla vart fram, tagit upp dom, tyvärr konstaterat att det är fel storlek, eller så de har inte vågat köpa dem för att de är så speciella. Varför inte våga köpa att par skor som sticker ut om man själv tycker att dom är fina? Okej enligt min undersökning kommer 50% att hata dem men resterande 50% kommer fullkomligt älska dina häftiga skor och det måste väl kännas bättre än att ingen lägger märke till dina skor för dem ser ut som alla andras, eller? 
Ha de gött
FRÄS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Helt rätt hur kul är det med skor som ser ut som alla andras? Tycker man att skorna är coola så får man väl ha stake nog att våga använda dom annars är man en TURBOMES!!!!! :D

2010-03-04 @ 19:01:54
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: Fräs

Hahaha turbomesen hade jag glömt bort, tack för att du presentera honom såhär inpå kvällningen :D

2010-03-04 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0