Nya tag!

Nu har allt landat och jag har förstått innebörden, jag har hunnit avreagera mig och ser det från den ljusa sidan med ett litet morr. Det öppnar ju trots allt dörrarna till andra, kankse tillomed större möjligheter. Lite skraj vart jag allt när jag fick svart på vitt -Var nöjd med det du har. För nu när jag vet att det inte kommer bli som förr, saknar jag det redan. Men som sagt, se framåt, det kan bli något väldigt bra av detta också. Tankarna är många, söka lyckan i väst kanske är ett alternativ.. Slutdiskuterat om detta idag.
Nu ska vi gräva fram all positiv energi som kan finnas inom oss. 
FÖR IMORGON BÄR DET AV TILL METROPOLEN FORSHAGA! Hahaha 
Det ska bli sjukt kul att träffa, nästan alla igen och komma tillbaka dit vi tillbringat tusen och åter tusentals timmar ihop. 
När man som bäst håller på att tagga får man besked som kan anses JÄVLIGT DÅLIGA men va fan, om vi skrattar åt det och säger -Det löser sig. även till detta blir det nog skoj de med. Vi snackar sovplatsproblem:P Men men.
Tälta i mars, varför inte :D 


Le för fan lee

FRÄS
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0