Äntligen måndag (?)

Helt sjuk vad tiden går fort, redan ny månad och snön kämpar på för att lämna göteborg. Äntligen måndag efter en mycket intensiv helg :) Åt supergod mat på Mañana i fredags, rekomenderas !, firade Åsabus som blivit 22 år gammal :D Blev en sväng till bryggeriet med resten av hela göteborg. Min plan var att ta mig hem i ganska bra tid, typ 2 kanske. men det hela sluta med att jag och Mufflon störtade i säng 04.20. Klockan 9 ringde klockan och det vara bara att släpa sig upp och ta sig till jobbet, hum mindre skönt. Lyckades att hålla mig över ytan och ladda om inför lördagens bravader, Freeport Awards 2010. Jobbade bara till 16 så jag hann hem en sväng, sova en halvtimme o fräscha till mig.. Bussar var beställda från Freeport till okänd destination. Vi fick pricka av oss på en lista, få varsitt frågefomulär och gå till den buss där det fanns plats, hum skolresefeeling :D förutom att dom istället för att dela ut frukt till var och en delade ut varsin öl :D Kajskjul 8 vart resans stopp, mycket bra! Jag lyckades hålla mig pigg genom hela långa middagen och även tagga lite efteråt när det var dags för 'disco' men efter tydligen för mycke tequila och 'sten, sax o påse' om vem som skulle dricka vilken gång var det nog dags för Fräs att åka hem, skulle ju trots allt jobba även söndagen. Sötaste mamma hämtade mig i stan så denna dag lyckades jag vara hemma runt två. Tyvärr verkade det inte som att de hjälpte, det var med nöd och näppe som jag tog mig genom timmarna på jobbet. Men en Väldigt lycklig Fräs kastade sig äntligen i soffan hemma hos Oscar där vi spenderande Många timmar innan jag däckade i nyhetspausen mitt i Wallander. Sköönt har jag sovit inatt och nu är det nya tag, jobbet väntar. Helgen har varit otroligt hundfattig så det måste också ändras på nu!

Puss o hej
FRÄS

Kommentarer
Postat av: Norrguld

Men hur kan jag ha missat fräsbloggen?! Vad kul! Ja visst är jag lite knäpp, men det känns verkligen helt rätt! Vi får satsa på säsongen 2011 du jag och amanda ;) Hoppas allt är bra med dej min sköna, pussar!

2010-03-01 @ 11:29:11
URL: http://annikawestman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0