Tusen tack för en minnesvärd helg ♥

Åter till denna omtalade vardag Men först vill jag:
Tacka såå mycket för en Väldigt bra helg. Nästan alla var där, väldigt många som man ville träffa iaf! Jag har haft det sjukt kul, fått se allt man saknar, känt stämningen, kramats med de krambara, och fnissat med de fnissbara.
Vi lämnade som planerat Lindome 17.00 i fredags, vi: (Fräs och hennes grabbar.) Med en FULLSMOCKAD bil rullade vi mot Forshaga, grabbarna knäckte första ölen i typ kungälv, bara 25 mil kvar:P Men dom höll chaffören Fräs vaken iaf. Efter sådär 3 timmar till i bilen och sådär 3 timmar till med ölspel var det dags att svänga mot Forshaga, tur var väl att deras tillstånd då inte var helt hundra så Fräs kunde få köra fel ifred :D Hur kass kan man vara och missa avfarten.. ingen kommentar, jag skyller på ljudnivån i bilen :D Väl framme störtade vi in hos Simon där tre av mina grabbar skulle sova:) Många var redan där, stämmning (L) Amanda o Palm anlände inte långt efter de, kärlek (L) Något som kan anses som en nackdel eller en positiv kostanadsfråga är att Fräs lyckades hamna på samma nivå som sina grabbar på ca 2 timmar då dom hade hunnit hålla på att dricka i hum, 6 timmar. Jag säger en positiv kostnadsfråga. Många gick till Dallas ?!??? Megana! för att antagligen inta med alkohol men jag o Oskar begav oss till husbilen eftersom Lina äntligen skulle infinna sig (L) Kramkalas nostalgilåtar, många lapin, någon shot, mycke fniss och gamla minnen gjorde kvällen väldigt rolig. Morgondagen mindre rolig... Trodde väldigt länge att det inte fanns möjlighet att repa sig till det stora kalaset. Inte för än efter lite aktivitet, vila, och en eller kanske fler återställare. Fantasin flöda och vi fick djävlats med våra kära kamrater ganska friskt, sorry Palm :) ♥
Jag hade sjukt roligt på festen, mycke dans, ännu mer flumm och mest underbara människor. Känslan när vi skulle samla ihop oss och lämna VP där många hade intagit en bakismåltid kan beskrivas: Tack för den här helgen, jag kommer sakna er, men jag blir inte borta länge och då kommer ni alla vara där när jag anländer igen. Det är sjukt att man har rutat in sig på det och att de nu fortfarande 9 månader senare känns som att man bor där och bara ska 'åka hemhem på besök' Men frågan är oviss när vi återkommer, jag hoppas på snart igen. 
Tack för en mycket bra fest, Sandra, Madde, Knapp o Amanda som såg till att den här blev av !
Som sagt vardag igen, får se va den bjuder på.


Ha en toppenkväll :)
FRÄS


     


Kommentarer
Postat av: Palm

De har bara hänt en gång första kvällen sen inte nå mer efter de!!!! Men självklart bjuder jag på de, roligt i efterhand jobbigt vid tillfället....

2010-03-22 @ 21:32:36
Postat av: Amanda

Tack själv för en helt underbar helg!!! <3 Hoppas det inte dröjer för länge innan vi ses igen!

2010-03-23 @ 12:04:10
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0