Punkt, punkt, punkt

Snacka om att få på näbben.
Ena dagen sitter man och deppar ner sig i att man inte har det bättre än vad man har, att man inte har mer jobb, tjänar mer pengar, har mer tid, man vet sen innan att det inte går att lösa på något bättre sätt, ändå deppar man ner sig. Att det sen ska gå mindre än 24 timmar innan man får besked som sätter hela jävla systemet i gungning och man nu inte ens har det hälften så bra som förut. F*kcing j*vla h*lvetes f****n. Det tog en stund för mig att reagera, till en början så var det jaha, segt, hum löser sig. Sen växte irritationen eller kanske frustrationen väldigt mycket och jag tror att jag måste avreagera mig lite innan jag kan ta tag i den delen -Lugn det löser sig, se det från den ljusa sidan.
Nu är det iaf dags att ta en tur till Sandra, det var längesen nu, Får se om vi får avreagerat oss lite. Stackare (A)

Kunde vart bättre
FRÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0