Motivation

Jag vet inte hur det kommer sig, men motivationen till att skriva något hade totalt lämnat mig för några dagar. Motivationen till att göra något över huvudtaget hade lämnat mig. Nu vet jag inte om jag gör det för att jag känner att jag borde eller om motivationen har kommit tillbaka? Jag tror den har kommit tillbaka litegrann. För äntligen är det kvällen innan vi drar till Hemsedal, jag, Oskar, Sippen och Hansen :) Mycket efterlängtat får jag nog säga. Men, det finns tyvärr ett men. Jag vet med mig att jag brukar vara mycket mer förväntansfull än vad jag är idag. Jag tror det hänger ihop med motivationsdippen, men detta gör mig stressad. Min plan har sedan länge varit att åka dit och Njuta så mycket det bara går och ha så roligt det bara går och det hade känts bättre om jag var lika förväntansfull som jag brukar. Jag hoppas jag vaknar med den känslan imorgon iaf! Jag känner mig äntligen färdigpackad och jag tror att det är sängen som gäller inom kort, Trött!
Önska oss nu en toppenhelg och ha det så bra här hemma. Kommer nog inte åt något internet i Norge men fjällrapport kommer på Söndag!
Puss o kram
FRÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0