Forshaga by night, fylla o fight

Shit, nu känner jag den vanliga magkänslan som kommer smygande lite pirrig men ganska jobbig inför alla resor. Varför ska man behöva få jobbigt känslor i magen varje gång man ska åka någonstans öven en lite längre tid, typ magkatarr? Jag ska ju åka till det stället som jag så många gånger förr varit på, som jag känner mer än min egen hemort, som jag håller så varmt om hjärtat att det är med kompis vemod jag kommer åka hem på Söndag. Men allt är handlat, krubb, ÖL, packningen är i full gång och ja alla vet va dom ska göra. Så vad äre att oroa sig för. Ingenting! :)
Men en sak är så bergssäker och det är att det ska bli sååå sjukt kul att komma upp just dit och träffa alla igen :D
Nä nu är det dags att packa klart så kanske jag kan slappna av sen. Runt 8 ikväll är de bäst ni håller er inne får då anländer vi till Forshaga :D
Ha en toppenhelg vänner :)
FRÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0