9 dagar kvar !

Om exakt 9 dagar och hum.. 2 timmar bär det av till Hemsedal ♥ Jag tror känslan kan beskrivas som längtan! Skidorna är relativt nyslipade, pjäxorna är näst intill färdigformad efter mina fötter och det kan bara bli bra. Sol står på beställningen, vi får väl se. Kallare än sist kan det inte bli såhär års tycker jag, för -28c är ingen höjdare att åka skidor i.. Jag förväntar mig också en solstol, en öl och strålar som värmer :) Precis sådant väder jag har ute nu skulle funka alldeles utmärkt, -1c och SOL ! Ledighet idag så det är lika bra att bege sig ut med de fyrbenta!
Här bjuds på en bild på mig och Sippen i sälen 2006 :)
Tack och hej
FRÄS

Kommentarer
Postat av: sippelippen

yeho! du är inte ensam om att längta!!

2010-03-02 @ 10:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0