Nämen hej :)

Oj, nu har det gått sådär lång tid igen, eller nä ännu längre tid än någonsin förut. Vad kommer detta sig då? Och vad kommer det sig att jag fick för mig att skriva idag då? Vet inte. Kanske känner jag av resefebern än en gång och måste få ur mig lite av det. Midommar i Långvind, känns bra :) Nähe men det har ju hänt en del sen sist. Vi har fått hem en liten Satan, eller liten och liten nu har han växt på sig kan ja lova. Efter en släng med kennelhosta är han åter i form och bliter o terroriserar :) Tur är väl att han är fin (A) !  'Mammaledig' har jag varit en tid nu, men denna vecka är min far hemma som barnvakt så jag kan få dra in lite slantar :)
Nä dags att sticka, Sippen väntar och åter ska vi uträtta viktiga uppdrag:)
Kul att ses igen
pussar, er FRÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0