Juni

Wow, redan juni och Fräsan har inte tillbringat många timmar i solen i endast bikini ?! Ändring på de snarast nu när jag har FÖR MÅNGA lediga dagar framför mig :D Gött e de ! Sitter och gruvar mig lite, det är fetingstädning som står på listan idag samt packning och jag vet inte vart jag ska börja, alltså bättre att dra ut på de, eller hur :D Sen att det är dunderfint väder ute, ca 24 grader gör ju inte saken lättare. Men vad sägs om Hög musik lite pepp och sen kan det nog bli en upplevelse att genomföra det här :D
Jag har en väldigt fin, snäll och tillgiven kissekatt hemma, skulle inte vilja byta henne mot någon annan, men även här finns det tveksamheter. Vet inte riktigt hur underbar hon är när hon släpar in halvdöda möss som både skriker och smiter ifrån henne när hon ska leka med den I MITT KÖK. Mysigt med tillgivna katter. Not.
Nä nu jävlar äre dags att sätta fart.
psst, mindre än 24 timmar kvar
Have a nice day
FRÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0