Toppendag ?

Nu jäklar har det skett förändringar. Jag börjar känna mig ganska nöjd, lite finjusteringar, sen så. Jag tror på en toppendag idag. Strålande fint ute och jag o Sandra ska till djusjön med hundarna, som alltid, men ja menar varför prova något nytt när man hittat ett vinnande koncept ? Jag har vart och inhandlat mig en pulka, tanken är att den stora svarta ska få börja arbeta lite mer än att bara lalla runt och försöka få stackarna Miller att busa med henne, han vill Inte. Nä nu börjar det bli tid att packa ihop de sista sakerna och åka ner till station för att hämta Sandra.
Önska oss en trevlig dag utan oväntade händelser!

Tack o hej
FRÄS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det har ju blivit jätte tjusigt här! Verkligen skit snyggt :)

Hoppas ni fick en härlig dag ute i snön!

2010-02-23 @ 22:06:48
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0