Sömn !

Kan någon förklara fenomenet att inte lyckas somna när man ska. Ligga vaken alldeles för länge och stressas över att jag för en gång skull ska upp tidigt för att jobba. När jag äntligen somnar är det bara sådär en timme innan jag ska upp, för att vakna av den hemska väckarklockan och inte orka gå upp, då man äntligen har hittat sin sköna nattsömn. Svårt att sova har sällan varit mitt problem, men tydligen inatt. Men, God morgon, snart dags att jobba.

En bild på denna underbara kisse som inte fick vara med oss särskilt länge, men jisses att han klöste sig in i mångas hjärtan. Han kunde konsten att sova !

Kommentarer
Postat av: pip

åh lilla terror :'( Hoppas dom har det bra i himmlen, Sogno & rödingen<3

2010-02-17 @ 10:54:14
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Fräs

Det tror jag alldeles säkert att dom har! Dom busar med varandra och hittar på jävelskap (L)

2010-02-17 @ 11:40:20
Postat av: Amanda

Sötaste lilla kissen :) Kommer ihåg när han sov i en fruktskål :)

2010-02-17 @ 11:59:45
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: Vitsippan

han ser ut o sova skönt med nosen i golvet :)

2010-02-18 @ 11:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0