Fräs AB

Söndagen bjöd på skön sömn, hundgårdsfix och motorcykeltur. Mannen min kom och plockade upp mig med sin tvåhjuliga makapär. Eftersom min mor inte släppte iväg mig utan skinnställ fick lilla Fräs snällt hoppa i pappas gamla. Mm ni kan ju ana i vilken storlek den var, inte helt okej. Men ja tror ja skötte mig rätt bra ändå, inget panikskrik, inga konstiga påhitt och jag följde snällt med i svängarna. Det vart en tur till Hällingsjö o tillbaka, sådär lagomt för att få ont i ryggen och domna bort i fötterna, men det var kul!
Det börjar dra ihop sig och jag har iaf spikat att tillbringa min midsommar på ByFyllestigen i Långvind :) Antagligen medföljer ett stort gäng knasiga tvåbenta ett större gäng livliga fyrbenta. Mycket bra!
Måndagen spenderades på djurskyddet. Första 'riktiga' jobbdagen, och fler kommer de att bli. Fick tider i sommar som rädda den ekonomiska krisen litegrann iaf. Känns kul, att engagera sig i något som gör skillnad.
Tisdag idag, ja arbetslösheten infann sig åter och dagen har spenderats i skogen med Sandra och hundarna. tanken va viltspår men vi är nog fortfarande lite bekväma med att bara gå promenader och tjöta så det vart inget med det idag. Ska göra ett nytt och förhoppningsvis bättre försök imorgon.
Bilder från dagens bravader.




Tog en sväng till stan med mannen o hans kollega till Nyföretagarmässan på Storan. Känslorna blandas mellan mer nyfikenhet och ett 'nu jävlar kör vi' och förvirring. Men nu vet ja vart jag ska vända mig iaf så snart kanske fräsan har sin egna lilla verksamthet...
Kvällen bjuder på hundträning av slaget lydnad. Träning inför 'uppvisningen' som går av stapel typ nästa helg..

Puss o kram
FRÄS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Woho klart Fräs ska ha egen verksamhet! :D Bara att börja tagga och planera :)

2010-04-28 @ 11:31:02
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0