Nytt

Ytterligare några arbetslösa dagar har gått och Fräs har underhållt sig med att tillbringa många timmar ihop med nära o kära. Igår var jag o Sippen i stan och spenderade vår efterlängtade lön, jag fyndade två par skor till ett nästa för litet pris medans jag kompenserade det med att inhandla mig en ny mobiltelefon till ett för stort pris. Jag kan inte riktigt än säga:
-Men jag är hur nöjd som helst så det är värt varenda krona. Men det kommer tror jag, anledningen till det liggernämligen i ovana och okunnighet.
Världens bästa Norrlands Guld ska vara min sällskapsdam under resan till Åsarna :) Inte många dagar kvar nu. På Torsdag klockan 10.41 går tåget från Göteborgs central för att plocka upp Annika och styra mot nordöst sådär runt 13.15.
Lina, om jag inte får tag på dig och om du ser detta, landar vi i östersund klockan 19.08 på Torsdag och vill gärna boka skjuts ner till Åsarna då :)
Busigaste Bella var och hälsade på i fräshuset idag :) Tack för en bra dag med många analyser och funderingar, jag håller tummarna för dig ♣
Här kommer en bild som jag tog med mobilen idag. Tycker dom blev helt okej med tanke på att skyddsplasten för kameran fortfarande satt kvar :D
Kickan hade tagit sig ett litet dopp!


Trevlig lördag gott folk
FRÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0