Påskmys

Kattskrället rymde ur sin supersäkra inhängnad efter sådär 43 minuter hemma. Slutsatsen blev att det skulle vara mindre påfrestning för henne att vara lös än att försöka kämpa sig ur sin bur hela dagarna.
Igår var en väldigt bra dag, den började med att familjen Nöjd RöjdE på hela tomten, inklusive små fråd och dylikt. Min plan om ett riktigt bra hundhus är inte långt borta, har en helg inbokad där vi ska 'renovera' lilla huset och bygga både hundgård och staket runt huset, Toppen! Såhär är det tyvärr när man inte bor på landet och råkar äga en terrier, samt att jobbsituationen har förändrats en aning och husdjuren måste tillbringa lite mer tid själva:( 
Kvällen tillbringades med Nära o Kära, påskmiddag åts med familjen, Oskar, Sandra, Bella & Sina. Hur bra som helst. Sen att den här Forshagaatmosfären vart väligt intensiv efter oväntade besök gjorde det hela lite kusligt men ändå kändes det som förr. Ansiktet var inte okänt och att hon nu satt i mitt kök gjorde det hela väldigt konstigt men kul, för det kändes verkligen som förr. Tack för en bra kväll folk, det måste vi göra om !  
Mysfrukost i solen innan plikten kallade. Jobb några timmar, sen styr vi mot Oskar och grillning i Solen, hoppas
jag! 
P.s. Håll tummarna nu, för går det här som de ska flyttar det hem en fyrbent krabat till oss om sådär 8 veckor D.s 


Glad påsk

FRÄS  


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men Malin!!!??? Vadå för fyrbenting????? Nu får du allt berätta!!!! :D Du är så himlans hemlig i ditt bloggande, vadå för oväntat besök? Du dödar mina nyfikna nerver! :P Jag håller tummarna iallafall! :)

2010-04-03 @ 21:38:02
Postat av: pip

Jag tror mig kanske veta vad det är för en fyrbenting förresten ;)

2010-04-03 @ 21:40:33
Postat av: Fräs

Haha ja men det är ju meningen, att ni ska undra lite. Haha ja tror också du vet. Hur är det med din räv då? (L)

2010-04-04 @ 12:57:41
Postat av: Amanda

Jag håller tummarna jävligt hårt för din blivande fyrbenting!!!! :D

2010-04-04 @ 17:48:17
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: pip

ja men jag är inte så bra på att undra!! :P jag vill bara veta, hihi ;) Jo det är bra med räven, han börjar nog komma in i den härliga könsmognaden nu, morrade på mig idag när jag skulle ta leksak från honom, inte ok! han fick veta att han levde ;) hoho. Blir det en fyrbent hane eller tik för dig måntro? ;)

2010-04-05 @ 22:24:23
Postat av: Fräs

Amanda- Tack, jag med :)



Pip: Haha vi vet :P det blir en hane för min del. Nämen nu jäklar, sätt som på plats bara :P

2010-04-06 @ 07:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0