Inte bara i skyn det är dimmigt

Nu ser framtiden väldigt dimmig ut, jobbade min 'sista' dag på SAND igår, nu återstår lite helger med start vecka 18. Det känns som att jag har det väldigt stressigt, det är mycket man vill vara med på samtidigt som jag måste jobba mer, sen kommer de en liten om inte så länge och då vill man ha tid igen att vara hemma och bara pyssla med den. Jag tror det är ovissheten som stressar mig, jag har ju för sjutton inte en inbokad jobbdag på 3 veckor, sluta stressa och ta tag i det istället!
Dagens datum bjuder på städning, lite hemmaspamys och förhoppningsvis grillning ikväll. Inte ens dagens vakna timmar kunde vara helt bokade utan några: kanske, vi får se och förhoppningsvis. Lydnadsträning av en svart fara och en krullig terrier ska vi allt ta och boka in idag!
Vecka 17 åker vi till Norrland så ni inte tror de va denna helgen ;)  
Le gott folk
FRÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0