Gammal o grå?

Ingen bra kvällsträning med jycken igår. Kan ha vart trött sen skogsturen, men ja tror det var något mer som störde damen. Om 1½ vecka startar vår uppvisningsturné, vi börjar lite lätt på Heden i centrala Göteborg..
Idag gjorde vi ett nytt försök att spåra, gick mycket bättre. Kickan o Miller fick varsitt viltspår. Duktiga hundar. Vi återfick den gamla skogsfeelingen jag o Sandra. Väldigt mycke snack, många asgarv, mer fika och en del hund :P Jag fick en kommentar som jag skulle gett många kronor för att ha inspelat. Min käre skogskamrat uttryckte sig: -Va fan, jag måste utföra dethär snart så ni slutar tjöta.. Jepp :)
Min världens bästa lillebror TOG SITT KÖRTKORT IDAG, GRATTIS GRATTIS GRATTIS :)
Usch va man börjar känna sig gammal när lillebror både FÅR köra bil och gå på krogen, inte okej :D
Imorgon bär det av till Norrland för att kramas med Lina o Annika och mysa med ljuvliga valpar :) Får se hur stora möjligheter det finns där för uppdatering, annars återkommer vi på Söndag :)

Ha en grymt bra valborg allesammans :)
FRÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0