Full rulle

Snart bär det av till nordligare breddgrader, jag, Kickan o förhoppningsvis Oskar åker till Lina för tjusas lite ;)
Det är full fart på byggandet av hundgård, kommer bli alldeles toppen:)
Sen var vi på hundklubben igår och tränade. Selma har ja ju underskattat något fruktansvärt. Ett toppen fotgående, under väldigt lång tid och med en fokus som heter duga. Kiara var också väldigt duktig, hon höll uppe fokus under hela tiden med undantag för mina otydligheter. Tycker att det kändes bra att hon höll koll på mig vad jag än gjorde utan att gå till för stor överdrift, bortsett från de obligatoriska schäfergnället (A) Nu är det middag och taktiksnack med morsan sen bär det ut på tomten igen för att hugga tag i byggnadsprojektet.
Puss o kram
FRÄS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh tusen bilder vill vi ha ifrån norrland sen!!! :D

2010-04-16 @ 09:51:20
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0