:)

Det vart åter igen lydnadsträning igår, trots allt. Denna gången handlade det om årliga uppvisningar för allmänheten. Hon skötte sig jättebra. Jag tror att hon går som bäst när jag engagerar mig i nått annat. Det var nämligen mycke snack om hur vi skulle göra, gå, vända här, vända där. Men ooh va trött hon var när vi kom hem :) Kan hända att vi höll på några minuter för länge..
Fortfarande är det oklart om jag och svarta faran ska åka själv till Norrland nästa helg, men då får vi ju två säten för oss själva, Hihi :P
Sippen är på ingång, bäst att förbereda, för idag ska vi uträtta mycket viktiga saker..

Puss haj
FRÄS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är på kryssning och sen jobbar, annars hade jag inte tackat nej till tågsällskap med er, Lina besök och valppussar!

Kiaran då, kanske blir hon mer taggad när liten bebis kommer och stjäl lite uppmärksamhet? ;)

2010-04-22 @ 15:18:47
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Alla hade facebook utan siv för hon hade ett liv

superviktiga saker!

2010-04-22 @ 23:20:14
Postat av: Fräs

Åh va kul, vi förstår du hade vart så välkommen om du hade kunnat. Ja vi får hoppas på det här med stulen uppmärksamhet :)

2010-04-24 @ 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0