Mitt namn är Fräs..

Om ni glömt menar ja, känns som det var en evighetsen nu. Det vart ju ett litet uppehåll med tanke på vistelsen på mindre anslutningsbara platser. När jag väl kom hem var huset fullt med släktingar och tiden har inte funnits att underhålla er här. Men efter mer eller mindre irriterade kommentarer! är det tid att producera lite kort på de små fyrbenta.

Låt se, vi börjar med 4 egobilder på Satan :)


Sen måste det vara Linas lilla Ester till vänster och Melker till höger.


Här har vi sötaste Astrid


Brorsan Sune :)


Sen får vi avsluta med kaxet Satan som skulle leka med de stora grabbarna :)


Vi väntar på proffsbilder från en Sofie, så får ni se allihopa lite bättre.

Tack för idag
FRÄS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fy satan vad gullig!! (visst är jag fyndig!) Hoppas verkligen vi ses på midsommar så jag får inspektera honom lite närmare :)

Och vad fint du fått det med blommor på sidan och allt :)

2010-05-10 @ 12:24:02
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0