Allt går inte..

som man tänkt sig, men va gö dä då? Hade en ganska intensiv helg med mycke skratt, fina hundvalpar och mr lapin :) Efter en inte så harmonisk start på denn resa tog jag och Annika oss tillslut till östersund trots biljettkrångel, spyende hundar o minimal tidsmarginal.. 10 underbara valpar har underhållt oss och det bilr en liten Satan som flyttar till gbg om nåGRA VECKOR :) Många fINA BILDER KOMMER!  Hem tänkte vi åka i förrgår.. Men av någon underlig anledning är jag fortfarande kvar, tror vi sammanfattar det med för mycke dricka för lite sömn o en för dålig väckarklocka:. Men som sagt, va gö dä då? Fick ju turen att träffa Linda :) Planen är att åka hem imorgon.
 Puss o kram FRäS

Kommentarer
Postat av: Sippe

haha satan. klockrent!

2010-05-04 @ 18:12:00
Postat av: Madde

åh, jag väntar på o se bilder av cheddievalparna!! Gärna några extra kort på den lilla satan ;)

Puss o kram!

2010-05-06 @ 12:16:25
URL: http://madelenelundin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nu är det hög tid att lägga upp bilderna faktiskt!!! Jag vill ju se Satan ;P

2010-05-08 @ 10:18:26
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0