Vad väntar?

Nu har jag äntligen lyckats få lite tid med min kära bror... men som synes har inga förändringar skett. Han lyckas inte få till sidan som jag vill, så vi avvaktar. 
Hade en ledig dag, vilket ofta innebär en tur i skog och mark med Sandra och hundarna. Vi har hittat vårt favoritställe och dit begav vi oss även idag, djursjön. Det börjar kännas som lugnet före stormen då vi haft två mycket bra skogsdagar utan några märkliga händelser i rad. Vi har nämligen lyckats eller ska vi säga misslyckats med diverse saker under våra små utflykter. Våran allra första skogsdag tillsammans här hemma i götet startade med att vi fick sällskap av både en och två ormar. Skräcken infann sig! Jag har lyckats tappa både mobiltelefon & bilnycklar ute i skogen, på samma dag.. Kört fast med bilen i snön.. så jag börjar bli lite orolig vad som väntar. Måste be om ursäkt att jag inte uppmärksammade min bror mer igår så.
GRATTIS ANTON 18 ÅR (L)


Tack för idag, puss o kram
FRÄS

Kommentarer
Postat av: Emeloyd

Ack Fras, du vet allt hur man underhaller :)

2010-02-17 @ 12:30:29
URL: http://emelfli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0