Måndag

Nyss inkommen från en tur i skogen med byrackorna, inte så lång men uh så krävande. Kiara längst fram i ledet som plöjde väg, jag staplande efter och Selma längst bak, kämpandes eftersom nu snöhöjden bara var lagom åt Kiara men inte åt terriern. De ligger nu på torkning i hallen, väldigt trötta. Jag tog faktiskt kort på dem idag (duktig Fräs) men när ja vill föra över dem till datorn är det nått som inte kopplar, därför inga kort.
Igår tittade jag och Oskar Äntligen på den bästa filmen genom tiderna, filmernas film, Tomten är far till alla barnen! Lika bra som alla andra gånger jag har sett på den, mycket bra för skrattmusklerna :)

Nu blir det en extrem makeover sen bär det iväg till jobbet. Sista jobbdagen sen är det (om inget oväntat inträffar) 4 dagars ledighet för mig, jippie!


Puss o hej

FRÄS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0