Sällskap sökes

Min sista dag på SAND, inte. Vår kära arbetskamrat tog en tripp till södra europa och vart fast där pga vulkanutbrottet. En dags ledighet sen var det bara att hoppa in och jobba för henne. Lika bra de.
Det vart till en början en väldigt mysig kväll med mycket god mat och söta vänner :) Sen körde bästa Annie ner mig till Åsa där mindre mys mer party väntade.
Även denna kväll ska man förföljas av sitt förflutna. Någon som känner någon som känner någon som, jajamänsan rätt gissat, känner folk från Forshaga, denna gången gällde det en Nisse. 
Nu börjar vårens/sommarens resor hamna på plats. MEN Den planderade resan Jag-Kiara-Oskar ->Lina blir antagligen Jag-Kiara-? ->Lina. Min resekompanjon har övergett mig för en rund sak som kallas boll. Jag har alltså en tågbiljett Gbg-östersund med stopp i sthlm torsdagen den 29april och hem igen söndagen den 2maj. Någon?
Nu väntar förhoppningsvis lite sömn sen kanske det blir en tripp till biosalongen.
Trevlig kväll
FRÄS
         

Kommentarer
Postat av: Sippe

extremt god mat :-)nästa gång äter vi ute!

2010-04-18 @ 12:08:02
Postat av: Amanda

Åh det hade ju varit jätte kul om jag hade kunnat följa med! Men min kära skola tar nog tyvär upp min tid :(

2010-04-19 @ 08:27:37
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0