Inga ursäkter!

Finns egentligen inga ursäkter men min lilla fina kamera vill inte mer. Måsta haffa tag i en ny. Kan ju inte leva på att alla andra tar kort åt mig :)
Måste Tacka för en mycket bra midsommar i Långvinds land!
Skönt att komma upp och andas lite frisk luft med nära o kära :) Sen en helt ny upptäckt, inte visste jag att det fanns så mycket folk därute på samma gång. Minst hundra pers vid dansbanan :P 
Sen får vi morra lite över Sötaste Sandra som har svikit oss och flyttat till stockholm ! 
Sanningen heter nog att vi saknar henne en del !
Satan bara växer o växer, inte för att ja märker det själv så mycke mer än på klorna, de var som naglar när han kom hem till mig och nu är de riktiga klor :)
Imorgon äre veterinären som gäller och kanske en liten trängsningsstund med grannen min :)
Köss haj! 
FRÄS

Kommentarer
Postat av: bus

Det finns bild på min blogg av honom :P print screen är din bästa vän fräs:P

2010-07-01 @ 23:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0