Första steget in i djungeln

Jaha, då har även jag gett mig ut i denna blogg-djungel, inte illa. Då mitt egna tålamod inte kan stava till ordet Självlärd lämnar jag allt vad som kallas problem och frågetecken till min personliga webbmaster (lillebror Anton) som för tillfället har lämnat mig i sticket för mycket mer vettiga sysslor, jag tror det kallas träning :) Tur är väl att jag kan tillverka mig ett eget inlägg iaf. Nu tjuter min moder ifrån källaren att 'Jag bara måste komma ner och kolla' hon tittar nämligen på Gunde Svans nya program Vinterspelen som tydligen ska vara en megahit för skrattmusklerna.

Tack och adjö
FRÄS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Woho äntligen kan man läsa om vad du har för dig med!!! :D

2010-02-12 @ 10:45:37
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0