Helgen i stora drag

Helgen har varit lugn och stillsam, började fredagen med städning och ett väldigt lyckat försök att färga håret på Sandra. Sedan vart det middag med familjen och kärleken Oskar, lyckades hålla mig vaken till typ 23.04 sen däckade jag totalt. Lördagen tillbringade jag mestadels på jobbet, helt okej, dagen gick fort och det vart dags för födelsedagsfirande av min bror. Han fyller egentligen år idag, grattis Anton 18 år :) men eftersom hans flickvän bara var nere under helgen firade vi honom med käk och bowling i lördags. Fyra av hans vänner dök upp och vi vart en bra gäng som bowlade och drack öl, mycket bra. Resultaten vet jag inte om vi ska redosvia här men vi kan ju säga att jag långt ifrån vann iaf! Efter bowlingen åkte vi hem till mor o far och åt tårta sen var de dags att göra favorit i repris, däcka totalt denna dagen med. Jobb vart det även igår på självaste Alla Hjärtans Dag, tråkigt långsamt på jobbet men dagen avslutades med en underbar middag med Oskar. Han hade grillat kött, yes grillat, på engångsgrill, gjort potatisgratäng och massa smaskens till. Något glas vin och en massa mys i soffan, en alldels perfekt Alla Hjärtans Dag.      
Måste ju bara åha mig lite över Wilmas och Linas underbara valpar, det är helt sjukt vad det kliar i valpfingrarna.
En tur med hundarna väntar och sedan bär det av till jobbet där Malin Sippen Siw väntar :)
På återseende
FRÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0