Mys

Jobb och åter jobb återspelgar de 4 senaste dagarna. Tillbaka på SAND var jag i lördags. Kändes som att jag vart borta därifrån hur länge som helst, sanningen stavas max en månad men man hinner blenka på den tiden märkte jag. Idag har vi ledigt och frågan är var vi ska fylla denna dagen med.. Tankarna snurrar men inget bra kommer upp, första steget kan ju vara att lämna datorn kanske? Jag tror det, men först får vi ju fula oss lite över hur nära det snart är innan vi åker uppåt och Fräs ska få ta med sig sin lilla, eller lilla och lilla, snarare stora Satan hem, MYS! Underbart med nerkissade mattor, söndertuggade skor och terror i hela huset. Tur är väl att dom är så förbannat fina och charmiga :)
Eller?


Ha en trevlig dag!
FRÄS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0