Jävla analyser :)

Tycker nog att gårdagen vart ganska så aktiv ändå. Körde släktpacket till tågstationen, tack och hej trevligt att ni kom.
Ut i skogen med Sandra. Nu är det fan inte långt kvar, sen får ja springa i skogen själv såvida ja inte lägger in en annons: -Skogskompis sökes.
Mufflonfåret dök upp från det döda, ja jag har inte sett henne på länge iaf! Lite uppdatering och små analyser.. 
Sippen kom med ett bra förslag som jag snart antog för resterande timmar av dagen.
Ett riktigt teckan på att sommaren snart är här är när vi envist sätter oss på uteserveringen medans resterande av gästerna & servitröen höjer ögonprynen och kommenterar - Ska ni Verkligen sitta ute? - Hallå? solen skiner, det är klart vi ska sitta ute! Mys vart de, okej vi erkänner lite kallt vart det framåt kvällen när solen gått ner men vi höll ut. Mycket god mat intogs och en och annan öl, smask. Livets alla frågor diskuterades, många rövarhistorier berättades, Analyser,  och drömmar fick kvällen att springa iväg. Sötaste bror kom och hämtade mig och körde ner mig till syd så jag äntligen kunde krypa ner i sängen hos min kärlek :)

Idag står-
städ
tvätt
vetrinären
mumsmiddag
klubben
-på schemat
Kan nog bli en ganska aktiv dag idag med :)

Köss haj
FRÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0