Fritid?

Jobb och åter jobb har underhållt mina dagar sen sist. Lite djurskydd mycke SAND. Tycker nog att jag börjar bli varm i kläderna på båda ställerna, känns bra. Jobbar alla dagar utan onsdag nästa vecka, då styr vi mot Ullared en sväng och slösar lite slantar jag och mannen :) 
Igår fick vi gjort lite annat än jobb, återbesök på Sippens egna lilla kvarterskrog, 30m från porten. Inte fel.
Har inte vart så mycke hund de senaste, tror vi laddar inför tillökningen. Sen har vi nog spikat på fullaste allvar att den svarta damen endast ska få ägna sig åt de mer naturliga hållet, leta klövdjur mm.
Får se vad dagen bjuder på, kanske jag får träffa en liten bellabus ikväll.?
psst. 10 dagar kvar.

Ha en bra dag o sola för mig!
FRÄS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh tänkt snart kommer du ha en liten skit som tuggar sönder allt och pissar inne!! UNDERBART!!!! :D

2010-05-24 @ 15:08:05
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0