Underbara vår !(?)

Biosalongen fick vara utan Fräs, hon däckade stenhårt runt 10tiden i lördags. Tur var väl de då söndagen vart väldigt lång. Började med att åka och titta på min lillebror som skulle tävla Taekwondo, eller hur i hel*ete det stavas :D Slag o sparkar och sånt där :) Det var kul att se honom, första gången. Han klarade sig ganska bra, kom 2:a av 5 vann tre av fyra matcher.
Efter måånga långa timmar åkte vi hem och packa om väskan för att sticka till klubben och träna de fyrbenta. Selma o morsan körde agilitykurs och jag o Kickan körde lydnad. Gick, ganska bra hon var inte alls lika taggad som sist men hon gjorde de hon vart tillsagd och ja det är väl de som är meningen, men lite mer glöd måste vi gräva fram.
Sköna vacka vår, värme, blommor och energi, eller? Jag skulle vilja säga pollen, värme, pollen, blommor ännu mer pollen. Har tillbringat två dagar tillsammans med min nya bästa vän, snorpappret, inte kul.
Men nu är det snart dags att bege sig till klubben igen för tisdagsträning. Mycke bra. Håller tummarna för att glöden infinner sig. Snart ska vi även boka in vår lydnadsdebut med terriern.
Puss o kram o nys
FRÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0